Sunday, December 13, 2009

Calendar's Second Edition


Esta a a ser la ultima oportunidad para aquellos que no llegaron a la primera edicion del calendario: una nueva edicion, tambien limitadisima, esta en mis manos. Los que esteis interesados mandadme un mail, por favor.

::

Here's the last opportunitty for those who missed out to order the Pintameldia calendar: a new edition, very limited too, is now in my hands. If yu are interested in owning one, please, email me.

Update: The calendar is already sold out. Thank you!


Today's music:
Brett Anderson

10 comments:

anne said...

I won't miss it this time!

Jorge said...

Vamos, que me lo quitan de las manos!!

Alicia said...

Apuntaros! Yo tengo uno y es precioso (incluido el boton plateado).

mabel (pajaros_en_la_cabeza@yahoo.es) said...

Esta vez a ver si llego a tiempo! Por favor dime que tengo que hacer para conseguir uno!

Esti said...

mabel, te he enviado las instrucciones de compra. si tienes cualquier duda, envíame un mail sin problema.

●• Thereza said...

es precioso, Esti! super lindo :)

Mabel said...

no he recibido tu mail!!

Fruenswerk said...

You are so productive these days girl...:) looking great;)

**WE BLOG ARTISTS** said...

Love the new pictures and the cactus pictures Esti are just fabulous...
Brilliant about the calender...I will try and email soon...
Char

Fine Little Day said...

Good work Esti :)!